Bezichtiging van de Nicolaaskerk

Mogelijkheden tot bezichtiging van de Nicolaaskerk

Voordeuren open
Gedurende het gehele jaar zijn de monumentale voordeuren van de kerk geopend. U kunt dan vanuit het portaal een blik in de kerk werpen. Alleen als er een activiteit in de kerk is kan het zijn dat de deuren dicht zijn.

Openstelling
Gedurende alle schoolvakanties en in de periode juni t/m oktober is de kerk op dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag geopend van 10-12 uur om eens rustig binnen te kijken.
Buiten 'het seizoen' is de kerk ook regelmatig open, meestal op woensdagen. Kijk in de agenda voor de dagen/tijden.

We hopen op een mooie vrijwillige bijdragen voor het restauratiefonds van de kerk (want het kost veel geld om een oud gebouw te onderhouden).

Rondleidingen
Af en toe zijn er ook begeleide rondleidingen door de kerk. Bent u met een groepje en wilt u zich laten rondleiden door de kerk, neem dan contact met ons op.